VÁLASZTÁS 2025
Az IAP Magyar Divíziója Vezetőségének mandátuma 2024-ben lejárt. Az új Elnök, Titkár, Pénztáros és az öt vezetőségi tag megválasztására a 2025. március 13-i Közgyűlésen kerül sor.
A jelölés menete
Az IAP MD Alapszabályából: A vezetőség a Divízió 8 vezetőségi tagból álló ügyvezető szerve, amely dönt mindazon kérdésekben, amelyet jogszabály vagy alapszabály nem utal a közgyűlés kizárólagos hatáskörébe. A vezetőség tagjai a vezető tisztségviselők. A vezetőség tagjai az Elnök, a Titkár, a Pénztáros és további öt tag. A vezetőség tagjait a közgyűlés választja 3 év határozott időtartamra. |
A Jelölő Bizottság (JB)
A JB a Divízió tagjainak független, kizárólag a választás idejére létrehozott szerve, amelyeknek feladata a pártatlanság elvének érvényesítése, a választások tisztaságának biztosítása, a választási
eredmény megállapítása.
A IAP MD Jelölő Bizottsága 3 főből áll – 1 elnök és 2 tag. A JB-t a Divízió Vezetősége kéri fel és bízza meg a feladat ellátásával. A JB tagjai díjazásban, költségtérítésben nem részesülnek.
Munkájukat az IAP MD titkársága segíti.
A JB feladatai:
A JB tagjai a IAP MD rendes tagjai, mandátumuk a választási periódusra szól.
A 2025. évi választás jelölő bizottsága e-mail címmel
elnök: Dr. Illyés Ildikó
tagok: Dr. Kovács Ilona
Dr. Kálmán Endre
Határidők
Jelölések fogadása a honlapon és e-mailben
határidő: 2025. február 25.
felelős: JB, Titkárság
Jelölt lista összeállítása és elfogadása
határidő: 2025. február 28.
felelős: JB, Vezetőség
A jelölt lista közzététele a pathology.hu honlapon
határidő: 2025. március 3.
felelős: Titkárság
Választás a Közgyűlésen
időpont: 2025. március 13. csütörtök, 15:00 óra.
helyszín: Zoom
A VÁLASZTÁS MENETE
A közgyűlésre és a választásra on-line, a Zoom alkalmazás igénybevételével kerül sor. Akinek még nincs zoom fiókja, kérjük, hogy a Közgyűlésig hozzon létre egyet! A bírósági bejegyzéshez be kell nyújtani a résztvevők jelenléti ívét, ezért feltétlenül szükséges, hogy a Közgyűlésre belépőket név szerint azonosítani tudjuk. A közgyűlésen a szavazásokra a Zoom „Poll” funkciójával kerül sor.
Az általános szavazások (napirend elfogadása, jegyzőkönyv vezető és hitelesítők elfogadása, beszámolók elfogadása, stb.) esetén névvel szavaznak a résztvevők. A tisztújítás során a szavazás névtelen. Az elnök, a titkár, és a pénztáros személyét egymás után, külön-külön választják meg a jelenlévők. A négy vezetőségi tag megválasztására egy szavazólap szolgál majd. Utolsó helyi szavazategyenlőség esetén az adott vonatkozásban ismételt szavazást kell tartani.